酒店慳錢大法


個人經驗分享下,呢幾年用過 agoda / hotels.com / booking.com / zuji  等等,一早預訂了酒店,再當日入住時出示確認信都能成功的,十分可靠,而全部都是有信用的訂購酒店網站。



在無意之中,發現原來hotelscombined 網站,它會自動去比較不同訂購酒店網站之間價錢,自動的幫手去格價,簡單又好用。



例如,我想訂7月16日新加坡酒店,只需先到訪hotelscombined再填入日期和地點,它便會自動去進行不同網站之格價,之後再按佢格價link轉去agoda / hotels.com,會發現比直接前去網站,有4 - 5%節省,值得大家花多一分鐘時間去搜查一下。即刻試試以下去格價啦 >> HotelCombined.com ^ ^ 



另外,我北京之旅無意中發現,如想訂4人房間,原來借用hotelscombined先選2人入住,再轉導去agoda之後選回4人家庭房,係比直接於hotelscombine選4人房為平!!!  詳見 [Day3 北京之旅 (下) ] 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...