20060406

Day2 美國夢想之旅

4月6日



因為有Jet lag問題,我倆昨晚一早已經睡覺去, 早上7時已經起床, 我們住在Motel的2樓,所以少點門外樓下停車處的嘈雜聲。我走出房門享受著清新空氣,正是我一直所享往既自由氣息。






環境都幾清靜 (US$60/晚) 早上比較凍.
從樓上望下去, 我們的坐駕不比其他車遜色.
之後我們到1樓大堂食早餐, motel有提供簡單的免費早餐, 簡單的麵包旦糕和咖啡.
8:00am我們一早出發, 今早要駕駛一個多小時車程前往six flag magic mountain, 這個近LA既主題樂園, 最出名係有十幾樣不同過山車可以瘋狂地玩.

http://www.sixflags.com/magicMountain/rides/index.aspx


我龜速前進中, LA highway上, 有約 8線 - 10線的車道, 在香港極少見到過 ((好像只有葵涌貨櫃碼頭一段) 到美國第2日已經感受到身旁車來車往既壓力.


早上8點幾, 對頭有好多來自郊區既車輛入市中心返工, 而我地前去效區行車就挺輕鬆的(有壓力之下好輕鬆)
遠遠已經望到過山車了. 好似一條飛龍歡迎我們,實在未玩已經很興奮了.
我們終於來到了, 好心急想盡快入樂園, 但是很多車輛排隊進樂園.
到達一個好大既停車埸, 我怕玩完出來我們會唔認得自己架車 (結果真係 XD, 不過車remote有粒制,一按車會嚮, 可以以聲認車)
到達 六支旗山樂園, 都幾多人一齊進園.
進園, 有卡通公仔歡迎我們遠道而來.
The greatest coasters ever built, 原來早在幾十年前,我未出世這裡已經有過山車, 勁!!
先玩坐下來的過山車.
再玩站立式的過山車.

每一樣過山車都有不同特色, 但我們的尖叫聲是一樣的.
然後午餐, 我看到這位小朋友食著午餐好滋味, 我照跟著選,一定不會難食, 錯不了的. burger with chips.



午餐後, 玩坐位式過山車, 以免把胃都掉轉過來.





接著我們去了玩這個頪似buggy jumip的遊戲 (要另收費 us$10), 十級刺激!!!





再玩呢隻 雙腳唔掂地式既過山車. 






我們大約5pm 回程, 遇上大麻煩了, 就是回程的路上, 因為大塞車, 塞車2小時才能回到LA市內, 這時已入夜天黑,我們還迷路了2小時, 結果我們9pm才回到motel.







9:30p 只好到附近的mcdonald食飽.



之後再到附近99cent 買一點食品和飲料 (愛人買了幾個杯麵, 她說, 如果之後幾日在車上迷路或塞車, 至少可以說一聲: 搞掂, 食杯麵.)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...