20060407

Day3 美國夢想之旅


4月7日


6:30am, 今早又係一早起床, 我們計劃先check out 轉另一間酒店 (近hollywood)  因為今日行程會去聞名已久的Universal Studio Hollywood.

好快食過簡單早餐, 執拾行李就開車出發了. Best Western Motel 我會懷念您的, 後會有期.







之後我地入住左 近Hollywood 既Super 8 Motel, 又係2層高, 而我發揮我地港人既泊車精神, 揾一個好好既樹蔭安置好坐架 ^^
9:00am 已完成了check in手續, 外國Motel就係有呢樣好, 唔使好似Hotel咁一定要指定中午過後先可入住.
乜都無的一個wash room, 以約 USD$60既價錢, 已算可以接受. 始終早出晚歸, Motel只為借宿一宵.


呢間Super 8 Motel比較大, 以U字型圍起中間泊車處, 好有我們香港校園式設計.
我步出房門, 今天天氣十分好, 正是前去USH的好時間.
坐駕在樹蔭下乘涼, 十分寫意.
之後我們出發約半小時前往Universal Studios Hollywood, 我的其中一個夢想樂園, 我快到達了.

到達後, 我們駕車到USH一個室內停車埸, 佔地十分之廣闊, 再一次, 我倆好怕回程時找不到車輛, 唯有係停車埸多處拍照記下每一個重要地點.




由室內停車埸出發, 我們途經CityWalk, 一個集Shopping + Dinning既偌大廣埸, 我想晚間應該十分熱鬧 (可惜我們不是入住附近Hotel)




我們到達了USH正門入口處, 我心裡想: 「我來到了, 我的夢工埸!」
進埸之後, 我們玩了各樣遊樂玩意, 新奇又好玩, 我真佩服美國文化的創新思維和開發, 各式各樣的景物和玩意都係我倆從不見過的.
Terminator 埸館. 


有各種不同電影角色人物跟我倆合照.








之後我們去到觀賞水上世界演出, 十分值得一看.
午餐過後, 我們坐船仔進入恐龍樂園, 扮驚中...
「嘩, 恐龍呀, 好驚呀!! 呀~~~~」
我們大約玩到下午4pm就回程了, 因為怕放工時間又會塞車又會迷路, 趕緊駕車回市中心.


6pm我們駕車到達Hollywood, 走到Kodak Threater 參觀一下




在星光大道街上, 我們跟Michael Jackson 合照一張.
之後我們到附近的泰國餐廳晚飯, 我真心覺得香港美食是世界上最好的.(普通話: 香港,您是最好的,您知道嗎?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...