20130419

Day2 北京之旅 (下)




慕田峪長城最大的好處是少人, 周圍都不用排隊, 亦唔會好似八達岭般人山人海, 山上人潮如鯽會沒有了看風景的心情, 亦失去了感受長城既壯觀氣象 (當然, 因為我以前去過八達岭才有所比較...)

PS. 由於我以前去過一次八達岭關, 她好處是可以順道遊覽明十三陵, 但此兩處都是出名的遊客指定景點, 會人山人海迫坐車,趕食飯, 而因應今次行程以輕鬆自在為主, 故慕田峪長城是一個好好選擇.



我地買票是索道滑道往返, 即坐吊車上山而坐滑車下山, 好玩又刺激, 看著自己雙腳半空其實幾驚..





圖中山道正是一陣我地下山時之滑道, 見好多老外已玩下山中, 我地於索道上亦大聲向他們揮手







   約幾分鐘之索道旅程, 我地到達了長城中間第六段.... 之後開始向第七,第八,第七,第十段,第十一段前進... 










行下停下影下相再休息下再食一點小吃, 我地大約2點幾回程 (因為有老有少, 體力所限, 只係行左一少路段)










我地走到第十一段回程, 完成了慕田峪長城之行,下山後再會合司機大哥, 之後佢開車接我地回懷柔北大街, 我地再坐旅遊大巴回東直門總站, 再坐地鐵到王府井站


 我地約5點半回到王府井, 再到王府井小食街周圍行一陣, 之後再行到東安門大街晚飯. 
 是晚晚飯, 我和老爸又係時候純生一番 ^^  (老媽嚇我倆話啤酒好貴呀, 起碼要$50一支,....而結果, $10啫 .....) 




晚飯後9點幾回酒店洗澡休息, 由東安門大街行幾分鐘路程回酒店, 途經王府井教堂, 好多人係教堂外載歌載舞 (幾欣賞內地人晚上娛樂習慣)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...