20130418

Day1 北京之旅





今個旅程, 一家三口+兩位老人家 共五人前去. 下午15:15起飛, 我地約12:30到達, 好快咁完成checkin手續再過關, 之後13:30先吃午餐 (午餐要食飽D, 因為怕左香港航空既飛機餐 -__-! )





原來港航係一架細機 (2 4 2 坐位) 我地到左指定gate後, 要再坐駁巴士直到飛機之下, 令我想起好耐以前去澳洲坐內陸機都係直接由地面上機 (其實感覺良好, 可以親身睇一下成架飛機) 


!!! 
以上乃我真身體會, 原來港航並不是想像中之差, 它有個人娛樂系統, 機上有齊電影/打機/卡通....(反而比想像中差的是, 我睇左寒戰, 一般而已...XD)


同樣的, 飛機餐亦OK, 雞肉配麵,右上方是百福豆腐花,即時吃都幾新鮮好味。 整份餐都不俗。

(好容易引起我將港航同港龍做比較:多年前,我曾坐港龍去夏門, 機內舊, 電視系統佢有乜你睇乜, 無得選擇, fire)



飛北京大約3小時到達, landing時剛好黃昏6點幾, 天色幾靚 ^^








去中國大陸旅遊, 多數利用搜狗地圖, 我從ctrip訂了2晚 cheap cheap 2-3星的酒店,平價而近市中心, 因為北京市地方大,選一間出入方便而近公車/地鐵可節省不少時間和腳力. 

北京凯创金街商务酒店(CNY$412), 套間, 一間房可以住4人, 而我地訂了2個套間 ^^

呢間酒店, 說實位置是一流,但始終3星級酒店,條件不是太令人满意, 我亦唔會建議各位入住, 計劃時因考慮如下:



(1) 近王府井, 方便行街食野, 唔使周圍揾 
(2) 因為晚機黃昏到達,打的前去酒店再check in再晚飯基本上已經係10點既事,返到酒店洗澡即瞓,再星級都要合埋眼瞓啦。 
(3) 因計劃Day2之程係全日戶外行程.


所以, Day1 & Day 2 入住一間5星級酒店 同 3星級酒店, 不如慳一點錢吧.... (事前咁計劃好似好正路, 但事後睇....有點兒後悔....)





checkin酒店後, 問大堂職員王府井應該左定右,她冷淡的指右, 好簡單的跟著大燈光線走5分鐘已到了
我地行了幾分鐘, 走到東安門大街看了兩眼,就快快的找一間餐廳晚飯,(選大陸餐廳進食不二法門,找一間最多人進食的, 永遠錯不了 XD) 雖然已21:00,但餐廳依然有七成客人, 我感受到北京, 真正感受到強國人真係好強....



涼菜/小菜/包點叫了幾樣, 我和老爸叫了一支青島純生啤啤佢, 是晚總算順利到達北京,值得舉杯 :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...