20130419

Day2 北京之旅 (上)





四月的北京原來仲係好凍, 早晚温差好大(沒有太陽只得約 3 - 5度) 而日頭時有約15-18度, 一早起來走出門外感受一下氣溫, 它應該比香港最凍之時仲要凍一點... 口中噴得出陣陣白氣






 出發前我成日問當地既朋友: 北京而家幾多度, 問左幾次佢都唔答我, 正係同我講而家北京仲好凍. 我係咁引渡佢答即係幾多度, 佢都係叫我著夠衫來. 令人摸不著頭腦, 當時香港是16,17度, 好凍係咪10度以下者?! 來左北京第2日, 我終於唔怪我既朋友了, 因為我亦明白箇中原因, 原來"凍,即係幾凍?即係幾多度?"只可以套用在我地溫差唔係太大的香港. 香港不論早午晚氣溫分別不大, 一日相差幾度可能已經係新聞, 可用一個量化去講解, 今次身在北京, 早上3度中午18度再夜晚3度, 應該點去理解, 點去體驗呢.... 凍即係有幾凍?  答案是, 要著夠衫 XD





由於明天(Day3)要轉酒店入住朝陽區 , 今天的行程會去萬里長城(慕田峪長城) 

看過多個網友教路都係用此方法, 我地酒店門外食過早餐, 9點幾開始出發, 步行5分鐘到達灯市口站,坐地鐵到東直門站B出口, 再乘坐916快 (頪似坐旅遊巴, 約一個小時多到達, 好似16個站) 








大約11點多, 到達懷柔北大街下車, 一下車已經有3-5人問我地係咪去慕田峪, 二話不說找其中一位司機問價錢, (其他的司機們即時會走開), 呢位司機大哥開價$60前去, 我當然即問咁來回呢? 他回答$120可以係長城等和接我地回懷柔北大街 .

(呢點好重要, 要佢主動提出可以留在長城等我地再接我地回懷柔北大街 回程坐巴士)




在黑車的路途上 (用黑車呢個字眼, 我地香港人可能會好驚, 但大陸好common的, 其實即係比錢請一位司機坐私家車, 比坐大陸的士更加入舒適, 我覺司機渣車比大陸的士更加安全 XD ).

 時間已差不多11:30AM, 跟司機大哥細傾一下周遭, 胆粗粗的問大哥可否先送我地到路途的餐廳先午餐, 因為我地怕慕田峪沒有用餐地方, 果然, 正如網友提及, 司機大哥好好人, 由他介紹,先送我地到途中餐廳午餐 (到慕田峪只得一條直路, 路上有許多餐廳 )



慕田峪好出名食當地的魚, 我地快快的大約吃了半個小時, 之後再乘車上路 ($120 請一位司機,超抵 XD, 而我地亦有打包了一大份餐食以多謝司機大哥.)

註: 全車程半個小時內已到達了慕田峪, 而路途上的風景亦十分美.


















1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...