20130719

Day4 新加坡之旅

話說, 昨天晚上, 我地考慮今日的行程有2個選擇:
(1)去水上樂園玩個夠 (2)如天色不佳就去Universal Studio Singapore. 

前者, 因為香港已沒有水上樂園所以十分希望可以成行. 後者, 因為我地已經去了Legoland和玩了Luge + Megazip, 對前往USS興趣和刺激感反而不是太大.  

今早9點半才起床, 而今天的天空放晴了,正好配合我地今天的行程(1): Adventure Cove Water Park. 



昨天晚上, 我向阿囝介紹今天將去水上樂園, 他不太明白的推說其實有什麼好玩. 

我回答: 「很好玩的, 爸爸以前小時在香港已有去過, 如今香港已沒有了大型的水上樂園, 去過後您一定會喜愛, trust me!」

我一向認為, 出外旅遊正是要去感受和嘗試香港沒有的玩意 (Luge & Megazip & Legoland & Waterpark etc.) 今次新加坡之旅正合此意.



一早,我趁阿囝瀨床未起身時,我到酒店周圍閒逛一下. 我地入住7樓.
之後回到房間, 一人獨佔, 打橫睡覺的位置, 難怪我昨晚睡得不好, 太過份 >.< 
之後我地起床, 一齊前往1樓餐廳食早晨, 見到一隻可愛的小松鼠.
餐廳提供的新鮮烘製牛角包, 十分美味. 我地每天都愛吃. 

早餐後, 我地於7樓酒店大堂, 等候乘坐穿梭巴去Resort World.






Shuttle Bus B, 每45分鐘才有一班次, 我地計劃好時間, 乘坐10:15AM

約十分鐘, 我地於Hard Rock Hotel下車, 再步行前往Adventure Cove 
我地途經一個好似CityWalk ( 詳見Day3 美國夢想之旅 )的地方 (跟LA的Universal Studio差不多), 幾年前, 我地曾經好激動的到訪了加州夢工埸. 如今一切眼前所見景物, 感覺似曾相識.


途經水族館, 不過我地無時間去. 




天空多雲而沒有了陰暗的黑雲, 應該今天是玩水/游水的好日子. 
水上樂園正向上, 可以看到Cable Car.
阿囝有3樣玩樂遊戲可以玩, 過幾年, 等122cm再去一次啦.








水上樂園門票都幾貴 :S  不過因為驚天氣問題, 事前不太肯定是否今日前行而只好walkin







我地入園內,玩左呢個, 十分好玩 : )




亦玩左呢個Dueling Racer 幾刺激.
Big Bucket, 呢個灌水區唔知點解咁吸引, 阿仔係度玩左兩粒鐘, 我和愛人輪流瞓係太陽傘下扮晒太陽打瞌睡等佢 . 其實幾爽, 因為係安全既, 只要不時張望佢身影, 一個大人當值看住下就得了.  
















我地玩到1:00pm, 之後於水上樂園內的Bay Restaurant午飯. 


阿囝好驚訝的問: 「吓, 我地著住游水衣服, 身上滿濕濕的食午餐!? 點食呀!?」





我回答: 「係呀, 你睇 周圍的遊人, 來水上樂園玩全部人都是這樣, 玩完水就食午飯, 食完飯可以再玩水, 一樂也, 香港無得咁玩架!」








午飯後, 阿囝再到Big Bucket不停的玩, 而我倆因為昨晚睡得不好, 輪流飯後午睡去也. XD
之後我地去玩Bluewater Bay, 人供海浪海灘.





之後我地玩Adventure River (開心河), 記得以前我每年暑假都會去海洋公園玩的, 輕鬆好玩, 而呢度更勝海洋公園.
我地由早上11:00am玩到下午6:00pm休舘才離開, 今天整個下午都陽光普照, 完善的計劃之下, 玩得十分開心. 


6:30pm, 離開後, 我地慢步向單軌火車站 Waterfront Station等車準備去晚飯.




正如我Day2時所見和預料, Waterfront站等候乘坐的人龍長長, 有點兒慶幸我地不是每天都出入此站. 


是夜, 我地又到了Vivo City飯堂食晚飯. 哈哈. 
此飯堂食物味道和款式都正合我地口味, 她未必是最好食店, 但圖中的油炸餅真是很好食!!





回港後, 我在google找 "宏仁堂禦膳廳" 原來她的確是好多旅客所推薦的. 



晚飯後, 我地回到Beach Station, 我地專程到Siloso Beach海灘閒逛下, 一邊聽海浪聲, 一邊乘著海風, 我和阿囝還堆砌了一座castle. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...