20130718

Day3 新加坡之旅 (下)

Legoland 的附近什麼都沒有, 還很是荒蕪, 它有一酒店正在建設中, 要2014年才落成.
到達了買票處, 不用排隊買票入埸, 是一個好的先兆 : )

我地事先的打印了Toysrus的Voucher再出示星卡, 買票時有7折 : )



http://www.toysrus.com.sg/images/Poster/LEGOLAND-Malaysia-E-Voucher.pdf




 Walkup Adult = RM98

Walkup Child = RM77


仲平過上官網一早預訂 ^^


亦平過直接買Shuttle Bus既車+入埸票package.









進埸後, 我地即前去排隊玩過山車. 
阿囝開始玩時有一點驚慌, 但之後愛上了. (下午再玩時, 要連玩3次 @@!)
之後我地再去玩另一組過山車. (Dragon's Apprentice)




之後我地去Dragon Castle再玩下一個過山車. 大部份刺激的過山車玩意安排在午飯前先玩. 而當日樂園實在太好玩, 沒有太多遊人, 我地每次都不用排隊太耐.


三個過山車之中, 呢個算為最刺激(小朋友) 而阿囝狂玩了5次. XD


之後我地遊逛到樂園中間, 去欣賞一下Lego創作. 睇相可能不覺得怎樣, 但是現場看是一塊塊Lego砌出如此宏偉的景點實在嘆為觀指. 
















大約1:00PM,我地走回正門出口處, 因為之前聽朋友說, 午餐到樂園外會更抵食.
樂園出口職員給我地打一個手印, 之後我地離開樂園到外面吃午飯. 
回頭看Legoland, 可能今天天氣不是太好, 有一點兒下雨, 所以遊人不是太多, 而我地亦十分享受不用周圍排隊, 不用等. 
我地在園外shopping centre走了一圈, 之後選了一間最多人進食的. 一定錯不了.
選了這間中式食店, 燒雞飯外觀不錯, 而價錢亦大眾化. 
我地點選了很多食物, 埋單 MYR$40, 大满足.
午飯後, 我地重回樂園, 阿囝去左學揸車. (Driving School) 
此遊戲十分好玩, 小朋友每人駕駛一架Lego型電動汽車, 在小道路上任意前進, 途中還有交通燈號, 小朋友們全部自動自覺的停車等待交通燈.  大人們在埸外看得開心 (因為唔使陪玩) 小朋友駕駛亦十分好玩.

阿囝一連玩了3次, 還自己學到了駕駛short cut path.

玩完Driving School之後, 途經園內餐廳, 一份大人餐要 RM$23 (即3人要RM$61, 園內貴三份之一) 


之後玩了小型飛機
之後我地經過Dino Island (水上激流) 不過我地無玩因為怕濕晒全身. 而好多人玩完後, 係去呢個Body Dryer吹乾身體. 




我地去左睇 4D Lego 影院, 我硬著要去排隊觀看, 因為Lego電影始終唔係好多地方可以觀賞, 值得一看. 


大約下午4:00pm, 我地已行完了全樂園的一周, 之後阿囝要重玩過山車 (飯氣已過肚, 應該可以玩返呢D刺激玩意) 
我地旅遊巴士會於5:30PM回程, 我地約5:00PM前往Lego BIG Shop去購物一番, 但大部份產品都是很貴, 比香港購買更貴. 
唔買都睇下啦~~~ 店內每個小朋友都樂而忘返.


遠處看到一位老伯休息中, 我前去坐下休息下, 順便同佢打句招呼.




5:39PM 旅遊巴開車回程去了. 今天總算順利的來到了馬來西亞的Legoland, 而此行程亦十分好玩. 
但可怕的事情之後發生了, 因為同時間好多旅巴一齊回程, 過關遇上大排隊. 

我地苦苦的等了一小時才過關入境新加坡, 全日不用排隊, 估唔到黃昏入境時給我地遇上 : (

回到Golden Mile Complex之後我地坐的士回到Vivo City去飯堂晚飯. 
餸菜很合我地口味, 其實做得挺精緻,味道和價錢亦可以接受 (SG $40) 
我地還點選了白饅頭和炸饅, 後者十分美味, 有幸閣下前往, 一定要嘗試下 ^^


飯後, 我地坐單軌火車回Beach Station再步行十分鐘回酒店, 原來酒店1樓有自助洗衣和乾衣機提供. 
SIN $5 洗, SIN $5 乾, 其實算幾貴了, 因為房內無得hang up衫, 所以一係唔洗一洗就要乾衣, 所以洗次衫要成十蚊坡紙都真係幾貴. 不過我地計劃明天還是要幫襯一下, 儲多D衫來幫襯:P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...