20130716

Day1 新加坡之旅

今次行程, 第一次乘坐廉價航空公司, 平時由香港直飛新加坡 CX 或新航連稅要約$1800一位, 而我早在4月時見有Jetstar有特惠價推出,連稅每位$1200 (不包括飛機餐, 選1件 25kg 行李), 即時二話不說先訂機票再後計劃行程. 

今早我地8:00am出門 (11:00AM飛機), 由於怕返工時間坐的士或巴士會出現路面塞車情況, 我地決定坐地鐵到青衣站再轉坐機埸快線, 以求用最稳陣的交通到達機埸.


9:30am我地到達了 Terminal 2 (廉價航空公司多數用T2), 之後好快的checkin和入海關後, 我地到2樓的餐廳食早餐. 






可能是廉航關係, 被安排在513號閘口,同平時的不一樣. 















 第一次坐廉價航空, 感覺有點新奇. 

遠處看到機埸控制塔, 想起我從前新機埸建造時, 我有幸曾經入內參觀, 更曾走到塔頂天花上. (時間過得真快)




廉價航空采用細機, 以3+3坐位, 沒有頭等和商務位, 而機上亦大部份是香港人. 

原來廉航都有其好處, 因為細機乘客好快入座, 而機門亦馬上的關上, 不用等太久已起飛了.

下午15:12已經到達了新加坡機埸, 一過海關亦馬上取到行李了(廉航好處之二),之後我地出關後換錢和馬上乘坐的士直接到聖淘沙島.



(留意, 因為坐的士到聖淘沙島要收入島費, 但如有準備入住島上酒店確認信, 可以免收的.)




經【比較酒店慳錢大法】(方便起見, 可見右邊banner) 再轉去agoda預訂, 我地入住Siloso Beach Resort, 此渡假酒店依山脊而建, 的士送我地到山頂上的lobby大堂(在山頂的7樓), 我地checkin入住7樓, 游泳池在山中間的5樓, 而餐廳在山腳的1樓 (對面是沙灘) 



約4:30pm我地馬上出發走到1樓街上乘坐Sentosa Beach Tram 一分鐘馬上到達景點 Sentosa Skyline Luge 





我地買Family 4-rides, SG$39 2大人+1小孩 包上山和下山兩次. 因為上次北京之旅我地玩過頪似既滑草玩意, 今次再來encore~
坐吊腳式吊車上山, 可順便居高臨下看一下聖淘沙島的地理環境, 景色美麗. 
下山滑道Luge 感覺新奇又刺激 (我真唔明, 香港太平山點解唔引入呢種玩意!? 大人和小朋友都好鐘意呢種玩意.) 
坐大約5分鐘吊車就到達山上. 而滑道下山很好玩~~



大約5:30pm 我地玩完Luge之後步行3分鐘到達 The Beach Station坐monorail 單軌火車外出食晚飯.






聖淘沙島的monorail一共有4個站 Beach Station > Imbiah Station > Waterfront Station > Sentosa Station (於島外vivo city商埸) 




我地一到達Sentosa Station一出閘已看到很熟悉的名字. 而我地亦在vivo city的food court食晚飯 ( monorail交通出入島好方便) 價錢亦比島內餐廳為平.

酒店亦提供了我地3張monorail的3日乘車票, 所以我地每天都好方便地免費乘坐monorail出島食飯.






Vivo City 門外, 遠處望到Cable Car

晚飯後, 我地於vivo city嘗試坐新加坡地鐵 (HarbourFront站) 紫色線轉綠色再轉紅色到BayFront Station



我地去BayFront Station. 前往Sands酒店和Gardens By The Bay 看夜景.











Marina Bay Sands 之前計劃時亦有考慮想入住的.

之後我地走到Gardens By the Bay去參觀SuperTrees 
遠處看到Singapore Flyer, 夜景不錯.
由Gardens By the Bay走到Sands 酒店.
Sands 酒店室內極盡豪華, 下次有機會要入住一下.

之後我地於酒店門外乘的士直接回聖淘沙酒店. 


9 comments:

  1. 你好, 在網上 search siloso beach resort 找到了你, 請問一下房間內會很濕嗎 ? 房間乾淨齊嗎 ? 謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好, 應該唔算濕, 房間亦算乾淨, 但始終此resort已經算是sentosa島內, 數一數二平價酒店了, 我想, 要求不能跟 例如 resort world同級而論。

      Delete
    2. 謝謝回覆, 我不會將它跟sentosa的酒店比較, 只希望它的環境不要太惡劣, 請問有沒有什麼要注意的地方?

      Delete
    3. 她算是sentosa 島內平價之選, 如主要集中玩 sentosa (universal studio, luge, beach, water park), 平住此酒店 ok的, 床只是一般queen size, 不是太大。因為如住島外 每天入島玩, 坐monorail 一日每人要sg $4, 而住島內 酒店已提供rail pass, 相對化算

      Delete
  2. 你個blog講得好詳細, 我只住一晚, 一定會玩luge, 考慮玩唔玩adventure cove waterpark, 所以唔知住sentosa好定市區好, 新加坡我只留2日1夜

    ReplyDelete
  3. 好睇閣下整個行程包括玩乜, 例如 去民丹島 已經有齊休閒+沙灘feel, 新加坡只留2天1夜 可以考慮入住市區。又如, 會前往新山legoland +water park, 咁adventure cove water park可以不用去。

    ReplyDelete
  4. 好多謝你的回覆, 你講中曬我考慮因素。仲想問你book咩房?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只是入住最平的superior (~$1200,包早餐), 留意呀, 訂酒店時,利用我介紹的酒店慳錢方法, 會更平..

      Delete
    2. 唔該晒你 ~ 最近用 agoda 的 9 折 book 仲平

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...