20130718

Day3 新加坡之旅 (上)

今天我地將會去新山的Legoland, 出發前我大約研究過出去Legoland的幾個方法, 其中一個在官網上方法是直接在Singapore Flyer有旅遊大巴前往, 所以今天我地一早7:30AM起床, 食過早餐, 8:00AM坐的士直接去Singapore Flyer的WTS Travel...






8:30AM我地來到了Singapore Flyer, 職員說所有的巴士票已經售罄了, 原來大多的旅客都是事前預訂了車票再於是日來車站準備上車, 我地3人十分失望, 今天是去不了Legoland了  T_T



之後, 愛人跟我說, 有沒有另外的方法可以前往Legoland?  

我說, 當然是有, 但我唔太肯定地點和時間.


昨天, 我地研究過其實還有另一間旅行社是有旅巴可以直去Legoland的, 於是, 我地膽粗粗的坐的士跟司機說 要到 5001 Beach Road, Golden Mile Complex 我地跟本唔知此處幾遠, 亦唔知會去邊度, 只好放膽的邊走邊想.



結果, 約10min的的士路程, 我地到達了Golden Mile Complex, 頪似一個小型商埸, 而其中Transtar Travel正是我地要找的一間. 

好運地,我地問前往Legoland的車票, 而職員說還有當天的旅巴車票可售, 時間為 9:45AM (當時9:00AM)  


後註: 如各位計劃時,想一早前往Legoland玩過夠,而又可以一早7:00am起床,我會建議大家預訂WTS Travel @ Singapore Flyer 上車。如大家不想太早起床,亦不想太趕緊的話,又或前者已full book,就可以考慮預訂Transtar Travel。如前兩者都不想 (或想慳錢),其實可選擇自己乘坐MRT到Woodsland站,再坐巴士(包括856, 903, 911, 912, 913)過新加坡過關,過馬來西亞海關後可坐CW1公車直去JB SENTRAL,於此大站有巴士去Legoland的,不過太花時間了... 


2014年新加坡之旅part 2 後註:如人數4人以上,包車前往馬來西亞新山亦很化算。(#包車 legoland 新山)



我地成功的買了車票之後, 再在隔離的找換店再換了一點新加坡錢. 之後等了半小時然後上車. 


在車上, 原來大多是香港人(有少部份是外國人), 我才後悔自己的準備不足, 而白白的浪費了1.5小時, 原來大部份旅客都是出發之前的幾天, 已一早預訂了車票的. 

愛人安慰我說唔緊要, 至少我地已成功出發了, 我地3人安心準備去玩 : )

我地坐了約50min車程, 之後來到了新加坡的海關閘口 (煩似我地坐車去皇崗) 要先落車過關出新加坡, 之後坐回原車. 過程好快亦不用排太耐隊伍.
之後大巴橫過了一條大橋, 我地正式到達了馬來西亞境區.
之後我地再下車入境馬來西亞海關, 過程亦好快. (今早的天色陰暗, 有點兒下雨)
入境後, 再坐回同一架大巴, 大約15min之後我地到達了Legoland.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...